Friday 7 February 2014

Ubat kanser

ANDA ATAU KELUARGA MEMPUNYAI SEJARAH CANCER?STROKE?DARAH TINGGI??JANTUNG??

✪Darah Tinggi saya pernah 265 /130...Selama Seminggu saya ditahan dan kakak saya telah menghadiah kan kotak Sari Agegard dan kini Darah saya kembali
Normal.....walaupun saya tidak meninggalkan Pil2 Doctor TETAPI Sari Agegard TETAP menjadi salah satu minuman harian saya kerana saya dapat rasakan TERLAMPAU banyak PERBEZAANNYA sekarang.

Cik Muni, Medan Tuanku. 019-694 5783

✪"Isteri saya telah di sahkan "BREAST CANCER" Tahap 4. Berat Isteri saya ketika itu cuma 38Kg shj dan Beliau langsung tidak berselera makan & minum....tubuh
isteri kurus kering, lesu dan tidak bermaya dan yang paling PARAH ialah Isteri saya menolak semua jenis rawatan atau ubat kerana Isteri sangat FOBIA dengan "Healing
Crisis". Peluang berjumpa sendiri dengan Dato Sarimah telah membuka pintu hati Isteri saya Utk mencuba Sari Agegard dan Alhamdullillah Isteri kembali BERISI, CERGAS dan
yang paling PENTING Sel CANCER semakin menurun dan hampir tiada.

✆ En. Jamaluddin,Jalan Duta 019-384 2150

✪"Nenek saya telah disahkan "Minor Stroke Otak" dan Darah Beku x dapat dikeluarkan lantaran usia nenek yang telah menjangkau 82 tahun dan pembedahan sangat2 BERISIKO
untuk nenek. Atas Nasihat Dr.Nizar, Ibu saya memberanikan diri untuk memberi nenek saya minum Sari Agegard dan Dengan KUASA Allah SWT keadaan nenek saya kembali
NORMAL.
✆ Syed Abdullah, 017-709 7840

✪" Beberapa tahun lepas abg ipar saya telah diserang "Heart Attact" dan telah dikejarkan ke HUKM. Angioplasty perlu dilakukan sesegera mugkin ke atas Beliau sebagai sokongan bagi mengekalkankan saluran darah akan sentiasa terbuka untuk satu jangkamasa tertentu. Sejak itu abg Ipar saya telah dibekalkan Lipitor 80mg/ Crestor 20mg dan beberapa pil yg lain utk membantu mencairkan darah. Selepas kejadian tersebut abang ipar sy sering kepenatan dan kerap mengantuk. Beliau tidak boleh melakukan kerja berat malahan utk naik tangga pun beliau kelihatan penat.
Apabila mengetahui tentang Sari Agegard kakak saya memaksa abg ipar saya menjadikan

Sari Agegard sebagai minuman harian beliau. Dan Alhamdulillah kini satu PERUBAHAN KETARA & AJAIB telah berlaku abang Ipar saya kini mampu bergerak aktif dan bekerja selama 12jam sehari tanpa rasa sedikit pun penat spt kebiasaan " dan yang paling
menggembirakan adalah "Stress Test" beliau beberapa bulan lepas menunjukkan beliau agak stabil dan tidak perlu menjalani Angioplasty dlm masa terdekat.

Humaira 018-383 7420

Jadikan Sari Agegard Sebagai Minuman Harian Anda dan Keluarga Kerana NILAI SEBUAH KESIHATAN adalah LEBIH BERHARGA dari Segala2nya

✯✯Dengan pembelian 14 kotak , anda LAYAK Menerima 5% BONUS Dari Hasil Jualan Company Selama 12 Bulan yang BERNILAI RM50- RM100 setiap Bulan

✯✯Dengan pembelian 32 kotak , anda LAYAK Menerima 5% BONUS Dari Hasil Jualan Company Selama 12 Bulan yang BERNILAI RM100- RM150 Setiap Bulan

--> Yuran Keahlian PERCUMA
--> Penghantaran PERCUMA
--> PELUANG Perniagaan Bersama WZ Group yang telah Meluaskan Empayar ke Brunei & Indonesia
--> Latihan dan Bimbingan Untuk Menjadi Seorang USAHAWAN
--> Menjana Side Income yang LUMAYAN

========
MAKLUMAT LANJUT
=========
✉ Fb Page : www.facebook.com/messages/SarimahSignatureSeriesKekalSihatMenawan
☏ Sms/whatsapp : HOTLINE 012-329 2221 / 0111-6200 376
DISCLAIMER : Produk Sari Agegard TIDAK bertujuan MERAWAT, MENYEMBUH atau MENCEGAH
sebarang penyakit. Sebarang testimoni yang dipaparkan adalah PENGALAMAN PERIBADI
individu dan kesan ke atas setiap individu mungkin berbeza" & setiap kesembuhan itu
Datangnya Dari ALLAH SWT.
PRODUK INI ADALAH MAKANAN TAMBAHAN DAN IA SESUAI DIJADIKAN IKHTIAR SAMPINGAN SELAIN
TERUS MENDAPATKAN RAWATAN HOSPITAL & DOKTOR


Posted via Blogaway

No comments:

Post a Comment